vineri, 20 iunie 2014

,,Amintirile unui poliţist’’



            Galeria de Artǎ ,,Iosif Tellmann’’ din Lupeni a gǎzduit, la sfârşitul sǎptǎmânii trecute, lansare de carte-Tache Bulai-,,Amintirile unui poliţist’’.În deschidere au luat cuvântul d-nul primar Cornel Resmeriţǎ, d-nul Simonel Bucur şi d-nii Comǎnoiu, Stoica şi David. La eveniment au participat foşti şi actuali colegi din poliţie, membrii ai Asociaţiei Culturale ,,Iosif Tellmann’’, cadre didactice, elevi, familia şi prietenii autorului.




         ,,Munca de poliţist este frumoasǎ, este grea şi periculoasǎ.Parcurgând aceastǎ carte veţi gǎsi întâmplǎri reale, pe care le-am realizat, având totodatǎ satisfacţii.E adevǎrat am avut şi lipsuri, şi nu întodeauna mi-a reuşit ceea ce mi-am propus:,,Cine munceşte, greşeşte’’.Dacǎ ar fi sǎ o iau de la început nu aş face altceva, mi-aş alege tot cariera de poliţist.Consider cǎ am lucrat în poliţie şi nu am stat treizeci şi unu de ani.’’ a declarat Tache Bulai.




Niciun comentariu: